Воркшоп 7 - 27.09.
1. Я дізналася про нові застосунки, як під час заняття, так і під час практичних робіт.
2. Створила ІКТ-розробки: онлайн дошку Іdroo, інтерактивний плакат у Prezi, вправу на слова в Educandy, Вікторину в Kahoot, Таймлайн у Timetoast.
3. Враження: я переглянула всі наявні онлайн дошки вони мають різні функції і їх можливо застосовувати на різні цілі та уроки. Інтерактивний плакат у Prezi, мені дуже сподобався, але проблема при застосування, як і Emaze мають проблеми із запуском при низькій якості Інтернету та втрачають свою привабливість при роботі з телефонів. Для мене робота з телефонів дуже важлива, адже більшість дітей працює з телефонів не тільки під час роботи в класі, але і під час дистанційного навчання. Вправи Educandy та вікторину в Kahoot вже опробувала на невеличкій групі, щоб не мати проблем на уроці. Діти орієнтуються краще в даних сервісах. Також почала навчати дітей самостійно створювати проекти в сервісах які я вивчила. Я показую дітям на уроці власний продукт, а потім даю можливість створювати власний. Таймлайн у Timetoast, як для історика чудова річ. Жаль, що безкоштовна версія має обмеження.
4. Потребує подальшого опрацювання: хочу опробувати сервіси, які не встигла під час практичних. Сподіваюся на допомогу дітей. Планую постійно поповнювати ментальну карту сервісів та визначити оптимальні варіанти для певних уроків. Згадала про пропозицію учасниці створити таблицю, або схему чи ментальну карту із зазначенням можливостей та обмежень сервісів на безкоштовних версіях, щоб визначити в яких темах їх краще застосовувати, а які сервіси можливо потрібно передплатити.